Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Pazarlama ve turizm ilişkisi hakkında bilgi sahibi olma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Pazarlama karması elemanlarının turizm ürünlerinin pazarlanmasındaki boyutlarını değerlendirebilme. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Turizm alanında değişen pazarlama yöntemlerini ve stratejilerini yorumlayabilme. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesinin artması için Şikayet Yönetiminin önemi hakkında bilgilenme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kültürel miras pazarlaması ve destinasyon pazarlaması konusunda bilgi sahibi olma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek