Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Etkili rapor yazabilmeleri beklenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Etkili sunum yapmaları beklenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Etkili yansı (power point) hazırlama ve kullanabilmeleri beklenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Etkili bir rapordan neler beklenmesi gerektiğini bilmesi beklenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sadece sunum yapabilmek değil, sunumlara istekle katılıp iyi bir dinleyici ve öğrenici olmaları beklenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sözel ortamlarda etkili ve olayı kavramış sorular üretebilmeleri ve yöneltebilmeleri beklenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek