Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Antikçağda kentleri kuran fikirleri tartışabilecektir. | 5 | 3 | 5 | 2 | 4 | 3 | 5 | 5 | 1 | ||||||
Antikçağ kentlerinin kurucu mitoslarını açıklayabilecektir. | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 2 | 3 | 5 | ||||||
Antikçağ kentlerine ilişkin genel bir bakış açısı sunabilecektir. | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | ||||||
Kentlilik (urbanitas) kavramını tartışabilecektir. | 4 | 4 | 4 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | ||||||
Kent (urbs) ve kentli (urbanus) kavramını tartışabilecektir. | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||||||
Antikçağ kentlerini gündelik yaşamdan siyasete, sanattan edebiyat ve felsefeye uzanan geniş bir yelpaze içinde değerlendirilebilecektir. | 4 | 5 | 4 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | 4 | ||||||
Bir antikçağ kenti olarak Atina’yı analiz edebilecektir. | 1 | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | ||||||
Bir antikçağ kenti olarak Roma’yı analiz edebilecektir. | 2 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 | ||||||
Antikçağ kentlerinin sorunları üzerine tartışabilecektir. | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | ||||||
Ütopyalar üzerinden ideal kent tasarımları üzerine tartışabilecektir. | 3 | 5 | 5 | 3 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 |