Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilim Felsefesini ve buna bağlı olarak İletişim alanını felsefi düzeyde yorumlar. | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
Toplumsal yapılanmalar ve paradigmalar hakkında bilgi sahibi olur. | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
İletişimi tarihsel paradigma ile ve sosyolojik, psikolojik, sosyo psikolojik düzeylerde okur, inceler ve yorumlar İletişimin her bir parçasını oluşturan dil, anlatım, üslup ve iknayı bilir. | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
İletişimin stratejik uygulama alanları olan propaganda, halkla ilişkiler, psikolojik operasyon, algı yönetimi konularını öğrenir. | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
İletişimin stratejik boyutuna ilişkin fikir sahibi olur. | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Alanla ilgili bilgi, gözlem ve deneyimlerini artırmak için araştırma yeteneği geliştirir. | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Değişen toplumsal yaşam ve buna bağlı olarak iletişim araç, yöntem ve uygulamaları hakkında bilgi sahibi olur. | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Stratejik bakış açısı ile iletişim stratejisi geliştirir ve uygular Bilimsel yayın üretme disiplinine kavuşur ve bilim etiğine uygun çalışma üretir. | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||
Alanla ilgili bilimsel araştırma yapabilir ve yaptığı çalışmayı etkili bir şekilde sunabilir. | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |