FİYATLANDIRMA

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Fiyat kavramının pazarlama stratejileri içerisindeki yerini ve önemini tartışır. 4 4 4 4 4 5 4 4 4 3
Temel fiyatlandırma yöntemlerini karşılaştırır. 4 4 4 4 4 5 4 4 4 3
Yeni ürünleri ve mevcut ürünleri fiyatlandırabilir. 4 4 4 4 4 5 4 4 4 3
Haksız fiyat algısı oluşturmadan fiyat segmentasyonu stratejisini uygulayabilir. 4 4 4 4 4 5 4 4 4 3
Mal ve hizmetlerin fiyatlandırılmasına yönelik farklılıkları tartışabilir. 4 4 4 4 4 5 4 4 4 3

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024