Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler, sağlık antropolojisi ile ilgili temel kavramları öğrenir. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, sağlık ve kültür konulu çalışmalarda kuramsal yaklaşımların farkına varır. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, modern tıp ve uygulamaları hakkında fikir sahibi olur. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, geleneksel tıp ve uygulamaları hakkında fikir sahibi olur. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, sağlık ve kültür konulu çalışmalarda metodoloji öğrenir. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, sağlık ve kültür konulu çalışmalarda mahremiyetin önemini fark eder. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, sağlık ve kültür konulu çalışmalarda etik ilkeleri benimsemeye yönelir. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, sağlık ve kültür ilişkisinde güncel sorunlar hakkında bilgi edinir. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler, sağlık ve kültür konulu çalışmaları eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilir. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Öğrenciler sağlık antropolojisi alanında proje ve fikirler üretebilir. | 4 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |