Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Şehir planlama ve kentsel tasarım ilkelerinin kavranması |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| bina ölçeği ve şehir ölçeği arasındaki ilişkinin anlaşılması |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| kentsel alan içerisindeki sorun ve potansiyellerin irdelenmesi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek