Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Görsel İletişimde ortak dili kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Geometrik çizim, disipline özgü yapısal ve bağlamsal elemanları çizme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Görsel iletişim teknikleri kullanabilme beceresine sahip olur, tasarımlarını 2 boyutlu ve 3 boyutlu olarak anlatabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Etkili sunuş paftaları, posterler hazırlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek