Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
| Osmanlıların devraldığı bilimsel mirasın niteliğini anlamak. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Devraldıkları bilimsel mirasa Osmanlıların katkıları hakkında değerlendirme yapma becerisine sahip olmak. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Erken modern dönemde Osmanlıların bilim kültürünü değerlendirme becerisine sahip olmak. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Erken modern dönemde Osmanlıların farklı bilimsel disiplinlerdeki çalışmalarını bağlamında analiz etme becerisine sahip olmak. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek