Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bir araştırma planlayabilir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bir araştırma sorusu meydana getirebilir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bağımsız olarak araştırma yürütebilir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Akademik bir metin yazabilir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunum yapabilir |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek