Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ahlak ve etik kavramları arasındaki benzerlik ve farklılıkları tanımlayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dünyada iş ahlakının gelişim sürecini anlatabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye'de iş ahlakının gelişim sürecini anlatabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ahilik ve iş ahlakı ilişkisini anlayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dinler ve iş ahlakı ilişkisini anlayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İş ahlakının kaynaklarını tanımlayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İş ahlakının öneminin artmasındaki gizli ve açık nedenleri sayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İş ahlakına aykırı problemleri tanıyabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İş ahlakının kurumsallaşması için gerekenleri sıralayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kurumsal sosyal sorumluluk ve iş ahlakı ilişkisini anlayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek