Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarihi Mirasa sahip çıkma bilinci |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Plastik Sanatlar kültürü kazanımı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Estetik görüş kazanımı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarihe kültürel boyutla bakış açısı kazanımı |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Yaşanılan şehrin tarihi ve kültürü ile bütünleşmesi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kültürel hayatın evrensel boyutunu anlayabilmek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Türk ve İslam Tarihinin kültürel boyutlarını kavrama |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tarihi ve doğal mirasa sahip çıkma bilinci |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Beşeri bilimlere ile ilişkiledirme |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| İnter disipline bir bakış açısına sahip olma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek