| Öğrenci bir problemi formüle edebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci problemi çözmek için kullanacağı istatistiksel yönteme karar verebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci değişkenlere ilişkin özet istatistikleri hesaplayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci sayısal sonucun anlamını kelimelere dönüştürebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Olasılık kavramını öğrenir ve gerçek problemlere uygulayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci değişkenlere ilişkin hangi özet istatistiği kullanması gerektiğinin ayrımına varabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci iki değişkenin dağılımlarını kıyaslayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci değişkenleri kıyaslayarak hangi değişkenin daha homojen ya da heterojen olduğuna karar verebilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci fiyat ve miktar endekslerini hesaplayabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Öğrenci endeksler arası karşılaştırma yapabilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|