| Modern devlet antropolojisinin önemli çalışmalarını tanıyarak, birkaç eseri okumuş ve bu eserler üzerine tartışma fırsatı bulmuş olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Devletin sosyo-mekansal planlama, düzenleme ve denetim pratikleri hakkında bilgi sahibi olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Kalkınmacılığı özellikle Türkiye örneği üzerinden öğrenmiş olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye'deki kalkınma projeleri hakkında bilgi sahibi olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| GAP hakkında bilgi sahibi olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Kalkınmacılık eleştirileri hakkında bilgi sahip olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Neoliberalizm ve Türkiye'de neoliberalleşme süreci ile ilgili bilgi sahibi olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye'de güncel neoliberal kalkınmacılık tartışmalarını takip edebilecekler. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye'de ormanlık alan koruma politikaları ve pratikleri üzerine bilgi sahibi olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
| Türkiye'de kalkınmacılık ve koruma politikalarının eleştirel okumaları hakkında bilgi sahibi olacaklar. |
5 |
5 |
5 |
5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|