Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Etik teorileri ile alakalı kapsayıcı bir bakış geliştirebilir. | 4 | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||
Etik teorilerileri ile somut olay adaleti arasındaki bağıntıyı kolayca kurabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||
Hukuk mesleklerini etik teorileri ile beraber düşünebilir. | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |||
Meslek etiğinin anlam ve önemini kavrayabilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||
Meslek yaşamı boyunca karşılaşabileceği etik sorunları çözümleyebilir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||
Bangalor ve Yargıtay Yargı Etiği ilkelerini somut olaylara uygulayabilir. | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | |||
Yargı etiği sorunlarına karşı eleştirel yaklaşımlar geliştirebilir. | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | |||
Savcılık etiği sorunlarına karşı eleştirel bir yaklaşım geliştirebilir. | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | |||
Avukatlık etiği sorunlarına karşı eleştirel bir yaklaşım geliştirebilir. | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | |||
Hukuk eğitimi ve öğretimine etik teorileri kapsamında eleştirel bir bakış geliştirebilir. | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 |