Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roma ceza yargısı bağlamında modern ceza hukukunun tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olmak | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | |||
Tarihsel veriler ışığında ceza hukuku kurumlarını yorumlama kabiliyetini kazanmak | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | |||
Ceza hukukunu etkileyen sosyo-politik, ekonomik ve siyasal koşullar hakkında bilgi sahibi olmak | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | |||
Yürürlükteki hukuk kurumlarını karşılaştırmalı bakış açısıyla ele almak | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | |||
Bilimsel araştırma tekniklerini kullanmak | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | |||
Sunum yapabilme yeteneğini geliştirmek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | |||
Bilimsel araştırma ve sunumlar yoluyla dersin işlenişine katkıda bulunmak | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||
Hukuksal muhakeme yeteneğini geliştirmek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||
Yürürlükteki mevzuata eleştirel bakış açısıyla yaklaşmak | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||
Hukuk kültürünü arttırmak | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |