| Siyasal reklamcılık kavramını özümseyerek, tanımlayabilecek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Propaganda ile Siyasal Reklamcılık arasında bağlantı kurabilecek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Başlıca siyasal ideolojileri ve fikirleri tanır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bir siyasal iletişim kampanyasının temel bileşenlerini bilir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Siyasal reklamcılık alanına ilişkin genel kavramları açıklayabilecek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Halkla ilişkilerin siyasetteki önemini kavrar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Siyasal reklamcılıkla ilgili farklı içerikteki reklam örneklerini saptayabilecek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Yaratıcı ve eleştirel yaklaşımla, ekip çalışması içinde bir siyasal iletişim kampanyası tasarlar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Siyasal reklamcılık alanında edinmiş olduğu kuramsal bilgileri güncel reklam örnekleriyle ilişkilendirebilecek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Siyasal reklam örneklerini sınıflandırabilecek. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|