SİYASAL REKLAMCILIK

Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı

Öğrenme Çıktıları
Siyasal reklamcılık kavramını özümseyerek, tanımlayabilecek. 3 3 1 1 2 3 3 1 1 1
Propaganda ile Siyasal Reklamcılık arasında bağlantı kurabilecek. 3 3 1 1 3 2 2 1 1 1
Başlıca siyasal ideolojileri ve fikirleri tanır. 3 3 1 1 3 1 1 1 1 1
Bir siyasal iletişim kampanyasının temel bileşenlerini bilir. 3 3 2 2 3 2 2 1 3 1
Siyasal reklamcılık alanına ilişkin genel kavramları açıklayabilecek. 3 3 1 1 3 3 3 1 2 1
Halkla ilişkilerin siyasetteki önemini kavrar. 5 5 5 5 5 4 4 1 4 1
Siyasal reklamcılıkla ilgili farklı içerikteki reklam örneklerini saptayabilecek. 3 3 2 2 3 3 3 1 1 1
Yaratıcı ve eleştirel yaklaşımla, ekip çalışması içinde bir siyasal iletişim kampanyası tasarlar. 3 3 1 1 3 2 2 2 2 1
Siyasal reklamcılık alanında edinmiş olduğu kuramsal bilgileri güncel reklam örnekleriyle ilişkilendirebilecek. 3 3 2 3 2 3 3 1 2 1
Siyasal reklam örneklerini sınıflandırabilecek. 3 3 2 3 3 3 3 1 3 1

Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024