Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tanım ve kavramları açıklayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Değerleme ölçülerini kullanabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bilanço hesaplarının değerlemesini uygulayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Aktif ve pasif hesaplarının değerlemesini uygulayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dönen ve duran varlıkların değerlemesini uygulayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Yabancı kaynaklar ve özkaynakların değerlemesini uygulayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Aktif ve pasif geçici hesapların değerlemesini uygulayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Yansıtma hesaplarının işleyişini uygulayabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Devir ve kapanış işlemlerini yapabilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Monografi örneği çözebilecektir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek