| 1. Başlangıç düzeyindeki İngilizce metinleri okuyup anlayabilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 2. Bu metinlerle ilgili soruları yanıtlayabilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 3. Metin içinde yeni geçen önemli sözcüklerle cümleler üretebilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 4. Öğrencinin çevresi ve yakın çevresi hakkında konuşabilmesini sağlama |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 5. Çeşitli durumlarda (sokak, restoran, otel, istasyon) gereken konuşma kalıpları ile özgünleştirerek diyalog kurabilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 6. Dinlediğini anlayabilme ve çıkarım yapabilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 7. Verilen senaryo durumlarına özgün çözümler ve diyaloglar geliştirebilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 8. Metin içinde kelimelerin anlamlarını çıkartabilme alternatifler üretebilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 9. Yeni kültürlere ve dillere ilgi geliştirebilme ve sürdürebilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| 10. Kendini İngilizce olarak sorun çözme, önerme, gibi amaçlarla ifade edebilme |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|