Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| BİTKİSEL ÇEŞİTLİLİĞİN ÖNEMİ VE BİTKİ GEN KAYNAKLARI AÇISINDAN TÜRKİYE'NİN DURUMU |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| KÜLTÜR BİTKİLERİNİN GENETİK KAYNAKLARI, ORİJİN MERKEZLERİ, YABANİ FORMLARI VE DEĞERLENDİRİLMESİ |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| BİTKİ GEN KAYNAKLARININ HAMMADDE VE GENİTÖR OLARAK KULLANIMI VE KORUNMASI |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
| GENETİK KAYNAK EROZYONU, YASAL ÇALIŞMALAR VE TRANSJENİK ÇEŞİTLERİN GENETİK KAYNAKLAR ÜZERİNDE OLUŞTURACAĞI SORUNLAR |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| YENİLENEBİLİR BİTKİSEL MATERYALLER VE ÖNEMİ BİYOPOLİMERLER |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| BİYOKOMPOZİTLER |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| BİTKİSEL KİMYASALLAR VE KULLANIM ALANLARI |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| FİTOTERAPÖTİKLER |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
| BİYOYAKITLAR |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| BİTKİSEL KÖKENLİ BİYOÜRÜNLERİN TÜRKİYE VE DÜNYADAKİ POTANSİYELİ KONULARINDA BİLGİLENMEK |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek