| Epigenetiğin esas konu alanı ve genetikten farkını öğreneceklerdir. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Temel epigenetik mekanizmaların ne olduğunu öğreneceklerdir. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Histon modifikasyonlarondan asetilaston ve fosforilasyonun oluşumunu ve etkilerini öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Histon modifikasyonlarondan metilasyon ve ubikuitinlenme oluşumunu ve etkilerini öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| DNA metilasyonunun gerçekleşme aşamalarını ve etkilerini öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| DNA demetilasyonunun gerçekleşme aşamalarını ve etkilerini öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Kodlamaya yapmayan kısa RNAların çeşitlerini ve bu RNAlar ile gerçekleşen epigenetik düzenlemeyi öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Kodlamaya yapmayan uzun RNAların çeşitlerini ve bu RNAlar ile gerçekleşen epigenetik düzenlemeyi öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Epigenetik ve hastalıklar arasındaki ilişkiyi öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|
| Epigenetik ve beslenme arasındaki ilişkiyi öğrenmiş olacaklardır. |
3 |
2 |
2 |
4 |
1 |
2 |
4 |
1 |
1 |
1 |
|
|
|
|
|