Öğrenme Çıktıları | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler, biyoreaktörlerin temel tasarım ilkelerini anlayacak ve biyoreaktörlerin farklı tipleri arasında seçim yapabilme yeteneğine sahip olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, biyoreaktörlerde mikroorganizmaların yetiştirilmesi ve üreme kinetiği hakkında temel bilgiye sahip olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, biyokimyasal reaksiyonların biyoreaktörlerde nasıl kullanıldığını öğreneceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler fermantasyon aşamalarını öğreneceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Fermentasyon süreçlerini yönetebileceklerdir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, biyoyakıt üretimi için biyoreaktörlerin kullanımını anlayacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, biyoreaktörlerin farklı endüstriyel sektörlerde nasıl kullanıldığını ve biyoetik ve düzenlemeleri anlayacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 55 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, biyoproses mühendisliği alanında araştırma yapabilme ve yenilikçi çözümlergeliştirebilme yeteneklerine sahip olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler, biyoteknoloji etiği ve ilgili düzenlemeler hakkında bilgi sahibi olacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Öğrenciler okudukları makaleleri sunacak ve bu makaleler içerisindeki biyoproses mühendisliği içeriklerini daha iyi anlayacaklardır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |