Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Populasyon ve örneklemi tanımlayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Frekans dağılımını tanımlayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Normal dağılım ve standart hatayı açıklayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Anlamlılık testini açıklayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Teorem, teori ve hipotez terimlerini tanımlayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Varyans analizini açıklayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Regresyon ve korelasyonu tanımlayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Ki-kare dağılımı ve uyum testlerini tanımlayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Temel bileşenler analizini tanımlayabilecek |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Çok değişkenli istatistik analizleri kavrayacak |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek