Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Zooterapi tanımı, geçmişten günümüze tarihsel perspektifte tıbbi hayvanları öğrenebilme |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
| Zooterapötik uygulamalarda kullanılan hayvan gruplarını kavrayabilme |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
| Geleneksel tıpta kullanılan Herpetofauna, Entemoterapi, Apiterapi, Ichthyoterapi ve Hirudoterapiyi birbiri ile ilişkilendirebilme |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
| Geleneksel tıpta kullanılan denizel omurgasızlar ile omurgalılar arasındaki bağlantının sorgulanmasını sağlayabilme |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
| Öğrenilen bilgiler ile temel bir izleme araştırması tasarlayabilme |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
| Zooterapötik uygulamalar ile ilgili veri tabanını araştırabilme, elde ettiği bilgileri sözlü ya da yazılı aktarabilme |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek