Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Sistematik ve Taksonomi kavramları ve bu kavramların biyoçeşitlilik ile ilintisi konusunda bilgi sahibi olur. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Biyoçeşitliliğin katmanlarını ve tür kavramlarını derinlemesine öğrenir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Türkiye'nin bitki biyoçeşitliliği bakımından neden tüm Palearktik'de en zengin bölge olduğunu öğrenir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Sporlu bitkiler ve bitki dünyasındaki yeri konusu derinlemesine öğrenilir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Büyük Açık ve kapalı tohumlu bitki familyaları, bunların Türkiye'de yayılışı olanları hakkında bilgi sahibi olur. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Çeşitli Flora kitaplarında kullanılan anahtar tipleri ve bu anahtarların kullanımını bilir, tek başına bitki teşhisi yapabilecek konuma gelir. |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
| Biyoçeşitliliğin korunması üzerine görüş bildirebilir |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek