| Öğrenci, Kimyanın önemini ve diğer doğa bilimleri ile arasındaki ilişkiyi kurar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Bilimsel yöntemleri kullanarak, deneysel ve kuramsal sonuçları tartışır. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kimyasal hesaplamalarını SI birim sisteminde yapar. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Maddenin hallerini ve bu hallerin birbirine dönüşümünü öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Atomun yapısı hakkında bilgi sahibi olur |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Elementlerin bir düzen içinde yerleştirildikleri periyodik cetveli inceler. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dünyamızı saran atmosfer ve içeriğindeki gazlar hakkında temel bilgileri öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Kimyasal bağları birbirinden ayırt eder ve bağ kuramları hakkında detaylı bilgi sahibi olur. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Laboratuvarda kullanmak üzere istenilen çözeltiyi hazırlayabilecek bilgi birikimini öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Çözelti hazırlama, temel çözelti kavramları ve kullanım alanlarını öğrenir. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|