Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Plankton, meroplankton ve holoplankton terimlerini açıklayabilir |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| Zooplanktonik organizmaları sınıflandırabilir |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| Zooplanktonun göçleri, beslenmesini ve önemini açıklayabilir. |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| Denizlerden zooplankton örneklerinin nasıl toplandığını öğrenir ve uygulayabilir |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
| Zooplanktonu tayin edebilme yetkinliği kazanır. |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek