Öğrenme Çıktılarının Program Yeterliliklerine Katkısı
| Öğrenme Çıktıları |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Biyolojik süreçler hakkında bilgi sahibi olup modelleme yapabileceklerdir. |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
| Analiz ve modelleme papabileceklerdir. |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
| Moleküler Biyoloji ve Genetik süreçleri test edebileceklerdir. |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
| Biyolojki süreçleri değiştirebilecek ve nicel ölçümler yapabileceklerdir. |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
| Moleküler Biyoloji ve Genetik Süğreçlerde etik kurallarına uygun davranabileck olguya sahip olabileceklerdir. |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
Katkı Düzeyi : (1) Çok Düşük, (2) Düşük, (3) Orta, (4) Yüksek, (5) Çok Yüksek