SOSYAL MEDYA STRATEJİLERİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Sosyal Medyaya genel giriş
2 Sosyal Medya Pazarlamasının temellerine giriş
3 Kişisel, profesyonel ve kurumsal sosyal medya kullanımı arasındaki farkların incelenmesi
4 Kişisel ve profesyonel sosyal medya varlığının nasıl etkili bir şekilde oluşturulacağı ve yönetileceği üzerine odaklanılacaktır.
5 Bir işletme için sosyal medya varlığının nasıl geliştirileceğine odaklanacaktır.
6 Farklı katılım ve iletişim modelleri gözden geçirilerek yerel, ulusal ve küresel erişimin etkisi üzerine tartışılacaktır
7 Konuk katılımı
8 Büyük sosyal medya kuruluşlarında reklamcılığın nasıl çalıştığına odaklanacaktır.
9 Farklı sosyal web sitelerinde nasıl reklam satın alınacağını ve bir reklam verenin bakış açısından sosyal etkileşimin nasıl kazanılacağı tartışılacaktır.
10 Konuk katılımı
11 Genel olarak Sosyal Medyanın değerine odaklanılacaktır.
12 Ücretli, sahip olunan ve kazanılan medya fikri gözden geçirilerek beğeniler, takipçiler, Pinler vb. ile ilişkili değerler aracılığıyla etkileşimin değerinin tartışılması.
13 Sosyal medya iletişimi ve reklamcılığını çevreleyen çeşitli yasal, etik ve gizlilik konularına odaklanacaktır.
14 Sosyal medyada kişisel ve kurumsal gizliliğin nasıl yönetileceğine odaklanılacaktır.

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024