BİLGİ MERKEZİ HİZMETLERİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Bilgi Merkezi Hizmetleri: Teknik Hizmetler ve Yararlandırma Hizmetleri
2 Teknik Hizmetler: İş Akışı (elle ve otomasyona dayalı)
3 Seçim: Temel ilkeler, Aşamalar ve Kaynaklar
4 Sağlama
5 Satın Alma, Bağış, Değişim ve Derleme
6 Kataloglar ve KAtaloglama: Genel Çerçeve (Amacı, işlevi, tarihçesi ve türleri ve yeni gelişmeler), MARC ve METADATA
7 Ara Sınav
8 Sınıflama: Genel Çerçeve
9 Ülkemizde Kullanılan Başlıca Sınıflama Sistemlerinin Temel Özellikleri
10 Yerleştirme (amacı ve işlevi) ve Yerleştirme Türleri
11 Yerleştirme Türleri (2)
12 Yararlandırma Hizmeti ve Türleri
13 Bilgi (danışma) Hizmetinin Ortaya Çıkışı: Tarihsel Gelişim
14 Bilgi Hizmeti: Süreç

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024