1 |
Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Kavramı İçerisindeki Tutundurma Alt Karmasının Yeri |
2 |
Tutundurma Alt Karmasının Temel İlkeleri: Araçları, Stratejisi ve Tutundurma Yönetim Süreci |
3 |
Pazarlama İletişim Sistemi ve Tutundurma İletişim Süreci |
4 |
İletişim Sisteminde Başlıca Modeller |
5 |
Reklam ve Reklamcılık İlkeleri: Reklamın Özellikleri, Fonksiyonu, Sınıflandırılması |
6 |
Reklamla İlgili Stratejik Karar Süreci, Medya Stratejisi, Medya Planlaması ve Reklam Medyasının Seçimi Kararları |
7 |
Ara Sınav |
8 |
Reklam Etkinliğinin Ölçümü Kararları |
9 |
Reklamın Örgütlenmesi |
10 |
Reklamcılık Sektöründeki Tv, Gazete, Dergi ve Benzeri Reklam Örneklerinin İncelenmesi |
11 |
Fiziki Mallara Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklamların İncelenmesi |
12 |
Hizmetlere Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklamların İncelenmesi |
13 |
Reklamcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar |
14 |
Reklamcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar |