REKLAM YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Kavramı ve Pazarlama Kavramı İçerisindeki Tutundurma Alt Karmasının Yeri
2 Tutundurma Alt Karmasının Temel İlkeleri: Araçları, Stratejisi ve Tutundurma Yönetim Süreci
3 Pazarlama İletişim Sistemi ve Tutundurma İletişim Süreci
4 İletişim Sisteminde Başlıca Modeller
5 Reklam ve Reklamcılık İlkeleri: Reklamın Özellikleri, Fonksiyonu, Sınıflandırılması
6 Reklamla İlgili Stratejik Karar Süreci, Medya Stratejisi, Medya Planlaması ve Reklam Medyasının Seçimi Kararları
7 Ara Sınav
8 Reklam Etkinliğinin Ölçümü Kararları
9 Reklamın Örgütlenmesi
10 Reklamcılık Sektöründeki Tv, Gazete, Dergi ve Benzeri Reklam Örneklerinin İncelenmesi
11 Fiziki Mallara Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklamların İncelenmesi
12 Hizmetlere Yönelik Vak'a Uygulamasıyla Reklamların İncelenmesi
13 Reklamcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar
14 Reklamcılık Sektöründe Uygulamalı Sunumlar
Hafta Uygulama Konu Başlıkları
1 -
2 -
3 -
4 -
5 -
6 -
7 -
8 -
9 -
10 -
11 -
12 -
13 -
14 -

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024