DİJİTAL PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Dijital Pazarlamanın Kapsamı ve Gelişimi, Yeni Ekonomi, İnternet ve Pazarlama Etkileşimleri
2 Dijital Ortamlar ve Pazarlar, İnternete Taşınan İhtiyaçlar ve Dijital Tüketici Davranışı
3 Dijital Dönüşüm, e-iş Modelleri ve e-Ticaret
4 Dijital Pazarlama Planlaması ve Stratejileri
5 Dijital Pazarlama Karması
6 Dijital Müşteri Deneyimi ve Dijital Pazarlama İletişimi
7 Dijital Varlıklar: Web Sitesi Oluşturma, Kişiselleştirme, Kullanıcı Deneyimi ve e-Hizmet Kalitesi
8 Arama Motoru Optimizasyonu ve Arama Motoru Pazarlaması
9 İnternet Reklamcılığı, Görüntülü Reklam ve Reklam Ağları
10 Dijital Halkla İlişkiler (PR) ve İtibar Yönetimi
11 Sosyal Medya Pazarlaması
12 İçerik Pazarlaması ve Online topluluklar, E-Ağızdan Ağıza İletişim ve Viral Pazarlama
13 Mobil Pazarlama, E-Posta Pazarlaması ve İzinli Pazarlama
14 Ölçümleme ve Raporlama, Web Trafik Analizi, Dijital Metrikler ve Analitikler

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024