HİZMET PAZARLAMASI

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Ders Hakkında Bilgi ve Konuya Giriş: Hizmet, Hizmet Ekonomisi ve Hizmet Pazarlaması
2 Hizmet ve Hizmetlerin Özellikleri ve Hizmet Pazarlaması Karması
3 Hizmetlerde Tüketici Davranışı
4 Hizmet Pazarlaması Stratejilerinin Geliştirilmesi, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
5 Hizmetlerde Ürün: Temel ve Tamamlayıcı Unsurlar
6 Hizmetlerde Fiyat Kararları
7 Hizmetlerde Dağıtım (Yer) ve Sunum Kararları
8 Hizmetlerde Tutundurma Kararları - Hizmet İletişimi
9 Hizmetlerde Süreç Yönetimi – Hizmet Süreç Planı (Blueprint) Hazırlanması
10 Fiziksel Kanıtlar - Hizmet Ortamının Hazırlanması
11 Hizmetlerde İnsan Unsuru-Katılımcılar, İlişkileri Yönetme ve Sadakat Kurma
12 Hizmet Kalitesi ve Boşluk Modeli
13 Hizmetlerde Şikâyet Yönetimi ve Hizmet Telafisi
14 Dijital Hizmetler ve Yeni İş Modelleri

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024