MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Ders Hakkında Bilgi ve Konuya Giriş: İlişki Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) Tanımı ve Kapsamı
2 MİY'in Temel Bileşenleri ve MİY Mimarisi
3 Stratejik MİY: MİY Stratejisi Geliştirme, Planlama ve Uygulama Süreci
4 Stratejik MİY: Müşterileri Tanılamak, Müşterilerle İletişim ve İlişki Kurmak
5 Stratejik MİY: Müşteri Kazanma ve Tutma, Müşteri Deneyimi ve Müşteri Tatmini
6 Stratejik MİY: Müşteri Sadakati
7 Operasyonel MİY: Kampanya Yönetimi ve Sadakat Programları
8 Operasyonel MİY: Müşteri Şikayet Yönetimi
9 Operasyonel MİY: e-CRM ve Sosyal CRM
10 Operasyonel MİY: MİY Sistemleri ve Yazılımları
11 Analitik MİY: Müşteri Verileri ve Müşteri Bilgi Sistemleri
12 Analitik MİY: Müşteri Analitiği ve Metrikler – Veri Madenciliği
13 Analitik MİY: Müşteri İlişkilerinin Analizi, Yaşam Boyu Değer ve RFM Analizi
14 Analitik MİY: Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024