SPORDA HALKLA İLİŞKİLER

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Halkla İlişkiler Kavramı ve Halkla İlişkilerin Önemi
2 Sporda Halkla İlişkilerin Kavramsal Çerçevesi, Sporda Halkla İlişkilerin Rol ve İşlevleri
3 Sporda Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Sorumluluk, İçerik Olarak Sosyal Sorumluluk, Sosyal Sorumluluk Kriterleri
4 Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve İtibar, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
5 Dijital Çağda Marka Yönetimi, Dijital Çağda İletişim ve İmaj, Sporda İmaj ve İtibar
6 Spor Pazarlaması Kavramı, Spor Pazarlaması Süreci, Spor Pazarlamasında Halkla İlişkiler
7 ARA SINAV
8 Spor Sponsorluğunun Kavramsal Çerçevesi, Spor Sponsorluğunun Gelişimi
9 Spor Sponsorluğu Türleri ve Amaçları
10 Spor İletişiminde Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sosyal Medya, Sosyal Medyanın Özellikleri ve Sunduğu Olanaklar, İçerik Yönetimi ile Spor İletişimi
11 Sporda Halkla İlişkiler ve Kriz İletişimi, Kriz Yönetiminin Özellikleri ve Aşamaları
12 Spor Halkla İlişkilerinde Stratejik Etkinlik Yönetimi, Etkinlik Kavramı, Etkinlik Yönetimi Aşamaları
13 Etkinlik Türleri ve Etkinlik Pazarlaması
14 YIL SONU SINAVI

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024