PAZARLAMA YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Yönetimine Giriş: Pazarlamada Yeni Trendler ve Uygulamalar/Örnekler, Temel Kavramlar
2 Lojistik Sektöründe Pazarlama Yönetimi: Sektörel Özellikler, Stratejik Pazarlama Planlaması-I-SWOT
3 Lojistik Sektöründe Pazarlama Yönetimi: Sektörel Özellikler, Stratejik Pazarlama Planlaması-II-Pazarlama Stratejileri
4 Tüketici Davranışları,Endüstriyel Alıcı Davranışları, Satınalma Süreci
5 Pazarlama Kararlarının Alınmasında Bilgi Kullanımı: Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması
6 Endüstriyel Pazar Olarak Lojistik Sektöründe Sektörel-Bölgesel-Kurumsal-Rekabet Analiz
7 Pazarlaması Karması: Değer-ürün- Yaratma;Ürünü ve Boyutları, Yeni Ürünler ve Ürün Yaşam eğrisi
8 Hizmet Ürünleri ; Tanım,sınıflandırma,Stratejileri, Hizmet Kalitesi, Boşluk Analizleri
9 Ürün/Hizmetlerin Fiyatlandırılması , Fiyat ve Fiyatlandırmayı Etkileyen Unsurlar, Fiyat Girdileri ve Fiyatlandırma Yöntemleri, Fiyatlandırma Stratejileri
10 Bütünleşik Pazarlama İletişimi
11 Dağıtım Kanalları, Lojistik ve Tedarik Zinciri
12 Pazarlama Denetimi ve Kontrol
13 Pazarlamada Örgütlenme
14 Uluslararasılaşma: Globalleşme-Endüstrileşme ve Servise Dayalı Ekonomi Çeşitleri, Ticari Önemi, Uluslararasılaşma Nedenleri ve Engeller, Hizmet İhracatı ve İthalatı

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024