ULUSLARARASI PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Pazarlama Yönetimine Giriş: Temel Kavramlar, Pazarlamada Yeni Trendler ve Uygulamalar/Örnekler
2 Endüstriyel Pazar olarak Lojistikte Pazarlama Yönetimi: Endüstriyel ve Tüketici Davranışları, Satınalma süreci
3 Lojistik Sektöründe Hizmetlerin Pazarlanması: Sektörel Özellikler, Stratejik Pazarlama Planlaması
4 Lojistik Sektöründe Pazarlama Araştırması
5 Hizmet Ürünlerinde Politika ve Stratejiler: somut-soyut kavramları, Farklılaştırma, Marka Yönetimi
6 Hizmet Pazarlarlarında Beklenti ve Algılamaların Ölçümlenmesi: Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması, Tüketici ve Alıcı(Endüstriyel) Analizi, Endüstriyel Pazar Olarak Lojistik Sektöründe Sektörel-Bölgesel-Kurumsal Analiz
7 Hizmet Pazarlaması Karması: Kavramsal Hizmet Ürünü ve Boyutları, Hizmet Ürünü Karması, Hizmet Ürünü Stratejileri: Yeni Hizmet Tasarımı ve Teknoloji, Farklılaştırma ve Çeşitlendirme, Hizmet Ürünlerinde Yaşam Eğrisi
8 Hizmetlerin Fiyatlandırılması Hizmetlerde Fiyat ve Fiyatlandırmayı Etkileyen Unsurlar, Fiyat Girdileri ve Fiyatlandırma Yöntemleri, Fiyatlandırma Stratejileri
9 Bütünleşik Pazarlama İletişimi
10 Dağıtım Kanalları
11 Pazarlama Denetimi ve Kontrol
12 Pazarlamada Örgütlenme
13 Uluslararasılaşma: Globalleşme-Endüstrileşme ve Servise Dayalı Ekonomi Çeşitleri, Ticari Önemi, Uluslararasılaşma Nedenleri ve Engeller, Hizmet İhracatı ve İthalatı
14 Genel Tekrar

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024