ANALİTİK PAZARLAMA

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Analitik Pazarlamanın Kapsamı ve Pazarlamada Analitik Araçların Kullanımı
2 Veri, Bilgi, Pazarlama Bilgisi ve Bilgi Sistemleri
3 Pazarlama Karar Destek Sistemleri
4 Büyük Veri, Veri Madenciliği ve Pazarlama
5 Veri Bilimi, Yapay Öğrenme, Makine Öğrenmesi
6 Pazarlama Verilerinin Modellenmesi
7 Ara Sınav
8 Veriler ve Analitiklerle Tüketiciyi Anlamak ve Davranışsal Pazarlama
9 Veriler ve Analitiklerle Pazarı ve Rekabeti Anlamak
10 Veriler ve Analitiklerle Müşteriyi Anlamak
11 Veriler ve Analitiklerle Pazarlama Kararları (Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi)
12 Veriler ve Analitiklerle Pazarlama Kararları (Yeni Ürün Kararları ve Müşteri Seçim Modelleri)
13 Pazarlama Performansı, Metrikler ve Anahtar Performans Göstergeleri (KPI)
14 Web ve Sosyal Medya Analitikleri ve Metrikleri

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024