Hafta | Teori Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Ders kaynakları ve dersin içeriğinin tanıtılması |
2 | Üstün zekalı ve yetenekli çocukların sosyal ve duygusal gelişim özellikleri |
3 | Üstün zekalı ve yetenekli çocukların sosyal ve duygusal gelişim özellikleri |
4 | Üstün zekalı ve yetenekli çocukların sosyal ve duygusal problemleri |
5 | Üstün zekalı ve yetenekli çocukların sosyal ve duygusal problemleri |
6 | Üstün zekalı ve yetenekli çocukların eğitiminde yer alması gereken duyuşsal hedefler |
7 | Stresin tanımı, özellikleri, üstün zekalı çocuklarda bırakabileceği etkiler |
8 | Stresle başa çıkma teknikleri, bedensel teknikler |
9 | Gevşeme ve ısınma teknikleri |
10 | Stresle başa çıkma teknikleri, zihinsel teknikler |
11 | Stresle başa çıkma teknikleri, zihinsel teknikler |
12 | Rasyonel olmayan inançlar, baş etme yolları |
13 | Akılcı Duyuşsal terapi yönteminin tanıtılması |
14 | Akılcı Duyuşsal terapi yönteminin tanıtılması |
Hafta | Uygulama Konu Başlıkları |
---|---|
1 | Üstün zekalı ve yetenekli bir çocuğun duygusal ve sosyal problemlerinin tartışılması (gözlem) |
2 | Üstün zekalı ve yetenekli bir çocuğun duygusal ve sosyal problemlerinin tartışılması (gözlem) |
3 | Üstün zekalı ve yetenekli bir çocuğun duygusal ve sosyal problemlerinin tartışılması (gözlem) |
4 | Üstün zekalı ve yetenekli bir çocuğun duygusal ve sosyal problemlerinin tartışılması (gözlem) |
5 | Konuyla ilgili ders içinde yapılabilecek olan müdahalelerin uygulanması |
6 | Bu konuyla ilgili ders içinde yapılabilecek olan müdahalelerin uygulanması |
7 | Stresle başa çıkmada kullanılan gevşeme egzersizlerinin uygulanmas |
8 | Stresle başa çıkmada kullanılan gevşeme egzersizlerinin uygulanmas |
9 | Zihinsel tekniklerle ilgili uygulama çalışmaları |
10 | Zihinsel tekniklerle ilgili uygulama çalışmaları |
11 | Zihinsel tekniklerle ilgili uygulama çalışmaları |
12 | Akılcı duyuşsal terapinin basamaklarının uygulanması |
13 | Akılcı duyuşsal terapinin basamaklarının uygulanması |
14 | Akılcı duyuşsal terapinin basamaklarının uygulanması |