1 |
İlköğretim Programlarının Değerlendirilmesi |
2 |
İlköğretim Programında İlk Okuma-Yazma Öğretimi |
3 |
Okumaya Giriş (Okumanın Prensipleri), Okuma ve yazmanın temel amaçları |
4 |
Okuma yaklaşımları |
5 |
Okumaya hazır oluşlulukla ilgili faktörler |
6 |
Okuma ve yazma içerisinde kavram alanları(okuma Stratejileri-yazı yazma süreci ve yazılı ürünler) |
7 |
Okuma Yazma ve dil Gelişiminde Ailenin rolü |
8 |
Yazma (Neden Bitişik Eğik Yazı, Bitişik Eğik Yazı Öğretimi), Yazmaya etki eden unsurlar |
9 |
Yazma (Neden Bitişik Eğik Yazı, Bitişik Eğik Yazı Öğretimi), Yazmaya etki eden unsurlar |
10 |
Okuma yazma yöntemleri, İlk okuma yazmaya hazırlık, İlk okuma ve yazmaya başlama |
11 |
Okuma yazma öğretimi uygulamaları |
12 |
Kelime öğrenme |
13 |
kelime dağarcığını geliştirme yolları |
14 |
Ölçme ve değerlendirme |