1 |
Nasıl bir Hayat bilgisi öğretiminin günümüz ihtiyaçlarına cevap verebileceğinin tartışılması. Çalışma gruplarının belirlenmesi. |
2 |
Nasıl bir Sosyal bilgiler öğretiminin günümüz ihtiyaçlarına cevap verebileceğinin tartışılması. |
3 |
Hayat Bilgisi Öğretim Programının incelenmesi ve daha önceki hayat bilgisi programlarıyla karşılaştırılması. |
4 |
Sosyal Bilgiler Öğretim Programı incelenmesi ve daha önceki hayat bilgisi programlarıyla karşılaştırılması. |
5 |
Sınıf ortamında davranışçı ve yapılandırmacı öğretim ortamlarının oluşturulup canlandırılması. |
6 |
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilere Anlamlı Öğrenme için öğrencilerin konu alanlarına göre seçtiği Farklı Öğretim Stratejilerinin derslerde uygulanması. |
7 |
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilere Anlamlı Öğrenme için öğrencilerin konu alanlarına göre seçtiği Farklı Öğretim Stratejilerinin derslerde uygulanması. |
8 |
Öğrencilerin daha önce seçmiş oldukları farklı konu alanları ile ilgili kavram geliştirme örnek uygulamalarını sunmaları. |
9 |
Üstün Zekalı ve Yetenekli Öğrencilere Etkili Vatandaşlık için Düşünme Becerilerinin Öğretimi uygulamalarının ilköğretim 1. kademe düzeyine öğretim için canlandırılması. |
10 |
Öğrencilerin seçmiş oldukları Örnek Ders Planı hazırlamaları ve derste sunmaları. |
11 |
Zamana ve Mekana İlişkin Becerilerin Öğretiminin ders içindeki farklı özgün örneklerinin öğrenciler tarafından oluşturulup sınıfta sunulması. |
12 |
Değerler Eğitimi ile ilgili bir drama uygulaması. |
13 |
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Araç Gereç Kullanımı ve Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının örneklerinin verilmesi. |
14 |
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde sorulmuş örnek sınavların bulunarak bunların soru hazırlama ilkelerine göre hazırlanıp hazırlanmadığını ve ders kazanımlarını temsil etme derecelerini tartışma |