1 |
Öğrenci çalışma gruplarının ve konularının belirlenmesi |
2 |
Hazır bulunuşluk, ilgi ve öğrenme profili; hazır bulunuşluğa göre farklılaştırılmış bir dersin plânlanması. |
3 |
İçerik, süreç ve ürünü farklılaştırmak için hazır bulunuşluğun kullanılması. |
4 |
Öğrenme profiline göre farklılaştırılmış bir dersin plânlanması. |
5 |
Öğrenme profiline dayalı farklılaştırmayı destekleyen stratejilerin işe koşulduğu ders planlarının hazırlanması |
6 |
İçerik, süreç ve ürünü farklılaştırmak üzere Öğrenme Profillerinin kullanıldığı ders planları hazırlama ve sunma |
7 |
Hazır bulunuşluk, ilgi ve öğrenme profili; hazır bulunuşluğa göre farklılaştırılmış bir dersin plânlanması; |
8 |
İçerik, süreç ve ürünü farklılaştırmak için hazır bulunuşluğun kullanılması, |
9 |
Öğrenme profiline göre farklılaştırılmış bir dersin plânlanması |
10 |
Öğrenme profiline dayalı farklılaştırmayı destekleyen stratejilerin işe koşulduğu ders planlarının hazırlanması |
11 |
Öğrenme ve ilgi merkezlerinin işe koşulduğu farklılaştırma uygulamalarının örneklerini oluşturma. |
12 |
Öğrencilerin seçtikleri farklı derslerde kademelendirilmiş etkinliklerin geliştirilmesi ve uygulanmasının örneklerinin verilmesi. |
13 |
Farklı derslerde öğrenme sözleşmeleri hazırlanması ve snıfça paylaşılması. |
14 |
Öğretimin yoğunlaştırılmasının uygulama örneklerinin verilmesi. |