1 |
Dönem içi uygulama etkinlik planı. Ders kitabı inceleme çalışmaları için öğretici adaylarının inceleyecekleri yayınları belirleme çalışması. Sunum etkinlikleri için gün ve saat belirleme. |
2 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
3 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
4 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
5 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
6 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
7 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
8 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
9 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
10 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
11 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
12 |
Öğretici adaylarının etkinlik planı doğrultusunda inceledikleri yayınları yazılı ve sözlü olarak sınıfta sunmaları, incelemelerde ve sunumlardaki zayıf, eksik, iyi ve güçlü yönlerinin eleştirel bir şekilde belirlenmesi |
13 |
Genel değerlendirme |
14 |
genel değerlendirme |