1 |
Materyal değerlendirme ve uyarlama çalışmalarının temel ilkeleri ,koşulları |
2 |
Yabancı dil derslerinde öğrenci odaklı yaklaşımla dilbilgisi derslerinin düzenlenmesine yönelik çalışma yapraklarının düzenlenmesi |
3 |
Yabancı dil derslerinde öğrenci odaklı yaklaşımla dilbilgisi derslerinin düzenlenmesinde |
4 |
Yabancı dil derslerinde öğrenci odaklı yaklaşımla dilbilgisi derslerinin düzenlenmesi III (ders kitaplarından seçilmiş konularla dilbilgisi öğretimi )-simulation ?perfekt? |
5 |
Örtük dilbilgisi kazanımlarına yönelik teorik çalışmanın uygulamaya dönüştürülmesi (ders örneği) |
6 |
Örtük dilbilgisi kazanımlarına yönelik uygulamalı çalışmalar I |
7 |
Örtük dilbilgisi kazanımlarına yönelik uygulamalı çalışmalar II |
8 |
Ders planlama sürecinde kazanım ve amaç yazma çalışmaları öğretmen adaylarının özdönüşümsel yaklaşımla , örnek olay ardımı ile sunulması ve öğretmen adaylarının uygulama sürecini özdönüşümsel yaklaşımla adım adım betimlenmesi I |
9 |
Ders planlama sürecinde kazanım ve amaç yazma çalışmaları öğretmen adaylarının özdönüşümsel yaklaşımla , örnek olay ardımı ile sunulması ve öğretmen |
10 |
Ders kitabı örneklerinin temel alındığı okuma ve dinleme becerilerine yönelik materyal değerlendirme çalışmalarından yola çıkarak okuma ?dinleme becerisinin geliştirilmesi ilişkin ders planlama ve materyal uyarlama çalışmaları II |
11 |
Ders kitabı örneklerinin temel alındığı ve ülkebilgisinin konu edildiği özgün metin değerlendirme çalışmalarında ülkebilgisi yetisinin kazandırılması amaçlı ders planlama etkinlikleri I |
12 |
Ders kitabı örneklerinin temel alındığı ve ülkebilgisinin konu edildiği özgün metin değerlendirme çalışmalarında ülkebilgisi yetisinin kazandırılması amaçlı ders planlama etkinliklerinde materyal uyarlama etkinlikleri II |
13 |
Metin kavrama aşamasından aktarım aşamasına kadar tüm dil becerilerinin materyallerle zenginleştirilerek,değerlendirilerek hazırlanması ve sunulması I |
14 |
Metin kavrama aşamasından aktarım aşamasına kadar tüm dil becerilerinin materyallerle zenginleştirilerek,değerlendirilerek hazırlanması ve sunulması II |