1 |
Avrupa dil politikaları ve çok dillilik kavramının tanıtılması |
2 |
Türkiye’nin dil politikaları ve çok dillilik kavramının tartışılması |
3 |
Birinci yabancı dil sonrası dil öğretim yönteminin ve ilkelerin öğretilmesi |
4 |
İngilizceden sonra ikinci yabancı dil olarak Almanca’nın öğretimi boyutundaki benzerlikler ve ayrılıkların tanıtılması |
5 |
Birinci yabancı dil sonrası dil öğretim prensiplerin tanıtılması I |
6 |
Birinci yabancı dil sonrası dil öğretim prensiplerin tanıtılması II |
7 |
Language awareness (dil farkındalığın) ve language learning awareness (dil öğrenme farkındalığın) açıklanması I |
8 |
Language awareness (dil farkındalığın) ve language learning awareness (dil öğrenme farkındalığın) açıklanması II |
9 |
İngilizceden sonra ikinci yabancı dil olarak Almanca’nın öğretiminde dikkat edilecek noktaların çalışılması |
10 |
İngilizceden sonra ikinci yabancı dil olarak Almanca’nın öğretiminde uygulama boyutunda faydalanılabilecek alanların tanıtılması |
11 |
Alan 1: Sözcük dağarcığı çalışmaları |
12 |
Alan 2: Dilbilgisi çalışmaları |
13 |
Alan 3: Telaffuz ve yazım kuralları çalışmaları |
14 |
Alan 4: Metin okuma çalışmaları |