1 |
Ders ve ders planlama sürecinin adımları, öğeleri I |
2 |
Dvd ile uygulamalı bir ders örneğinden yola çıkılarak , ders ve ders planlama sürecinin adımlarının, öğelerinin belirlenmesi |
3 |
Öğrencilerin çalışma biçimleri, öğretim yöntemleri, yararları ve sınırlılıklarının grup çalışmaları içerisinde öğretmen adaylarının kendi deneyimleri ile tanım lama çalışmalarının uygulanması |
4 |
Kurmaca metinlerle çalışma yolları, yöntem ve tekniklerine yönelik bir uygulama örneği üzerine çalışma |
5 |
Ders kitabından seçilen bir diyalog metni ile çalışma yolları, yöntem ve teknikleri örnek olay ardımı ile sunulması ve öğretmen adaylarının uygulama sürecini özdönüşümsel yaklaşımla adım adım betimlenmesi |
6 |
Ders kitabından seçilen bir gazete metni örneği ile çalışma yollarının simule edilerek uygulanması ve öğretmen adaylarının özdönüşümsel yaklaşımla , yöntem ve sunum tekniklerini belirleyerek, olası diğer sunum tekniklerini uygulamaları ve tartışmaları |
7 |
Ders kitabından seçilen bir gazete metni örneği ile çalışma yollarının simule edilerek uygulanması ve öğretmen adaylarının özdönüşümsel yaklaşımla , yöntem ve sunum tekniklerini belirleyerek, olası diğer sunum tekniklerini uygulamaları ve tartışmaları |
8 |
Ders kitabından seçilen özgün bir metinle çalışma yollarının sunulması, özdönüşümsel yaklaşımla , yöntem ve tekniklerin değerlendirilmesi |
9 |
Alana özgü çalışmalarda konuşma becerisinin geliştirilmesine yönelik kuramsal yaklaşımların uygulama boyutunun bir ders örneği üzerinde saptanması |
10 |
Bir video ders örneği üzerinden alana özgü çalışmalarda konuşma becerisinin geliştirilmesine yönelik yöntem ve tekniklerin tanıtımı- |
11 |
Bir uygulama çalışması eşliğinde alana özgü çalışmalarda konuşma becerisinin geliştirilmesine yönelik yöntem ve tekniklerin irdelenmesi |
12 |
Farklı metin türlerinden yola çıkılarak okuma-konuşma becerilerinin kazandırılmasında öğrenci çalışma biçimlerinin yararları, sınırlılıkları |
13 |
Okuma-konuşma becerisine yönelik çalışmalarda alıştırma çeşitliliğinin uygulamalarla geliştirilmesi |
14 |
Sınıfiçi Uygulama I |