1 |
İletişim nedir, iletişim modeli nedir? İletişim sağlayan unsurların tanıtılması. |
2 |
Öğrenme amacı: (Etkili) İletişim Becerisi nasıl sağlanır? |
3 |
Konuşma durumlarının çıkış noktası olan dilsel araçların tanıtılması |
4 |
Dilsel araçlar aktarılırken kolaydan zora olan bir sürecin izlenmesi |
5 |
Neuner’in periodik spiral biçiminde ilerleyen dilsel araçlar modeli; Duruma ve hedef grubuna uygun dilsel araçların aktarılması |
6 |
Neuner’in periodik spiral biçiminde ilerleyen dilsel araçlar modeli; Duruma ve hedef grubuna uygun dilsel araçların aktarılması |
7 |
Dilsel araçların liste biçiminde verilmesinin sakıncaları; Dile ilişkin bilgilerin ya da dil kullanımların yetersiz kaldığında, iletişim kurabilmek için kullanılan stratejilerin çalışılması. |
8 |
Dilsel araçların liste biçiminde verilmesinin sakıncaları; Dile ilişkin bilgilerin ya da dil kullanımların yetersiz kaldığında, iletişim kurabilmek için kullanılan stratejilerin çalışılması. |
9 |
Bu stratejilerin (dengeleme stratejisi) tekrarlanması ve uygulanması |
10 |
Bu stratejilerin (dengeleme stratejisi) tekrarlanması ve uygulanması |
11 |
Sınıf içi sunum yapmak için öğrencilerin konular belirlemeleri; Konular seçilirken konuşma durumları ve buna uygun dilsel araçların belirlenmesi |
12 |
Sınıf için sunumlar için grupların ve ders adımların belirlenmesi |
13 |
Sınıf içi sunumlar |
14 |
Sınıf içi sunumlar |