1 |
Dilbilim I dersinin temel çalışmalarına yönelik genel tekrar ve dilbilim II dersi ile bağıntısının kurgulanması |
2 |
Dilbilimin temel alanlarının yabancı dil öğretimindeki yeri ve önemi |
3 |
Dilbilimin temel alanlarından yabancı dil öğretmenİ olarak nasıl ve ne ölçüde yararlanılabileceği |
4 |
Fonetik / Sesletim çalışmalarında dilbilimsel boyut |
5 |
Fonetik / Sesletim çalışmalarının dilbilimsel boyutu ve yabancı dil öğretimindeki amaçlarıve yararları açısından ilintisi |
6 |
Fonetik / Sesletim çalışmalarının dilbilimsel boyutu ve yabancı dil öğretimindeki amaçlarıve yararları açısından ilintisi II |
7 |
Yabancı dil öğretiminde Anlambilimin yeri ve kelime öğretimi çalışmaları ile ilintisi I |
8 |
Yabancı dil öğretiminde Anlambilimin yeri ve kelime öğretimi çalışmaları ile ilintisi I |
9 |
abancı dil öğretiminde Anlambilim ve kelime öğretimi çalışmaları II |
10 |
Cümle yapılarının kurgulanmasında syntax çalışmaları |
11 |
Yabancı dil dersleri açısından dönüt verme stratejileri ve hatalara dilbilimsel yaklaşım |
12 |
Yazılı hatalara yaklaşımda tanımlama ölçütü |
13 |
Yazılı hatalara yaklaşımda düzeltme ölçütü I |
14 |
Yazılı hatalara yaklaşımda düzeltme ölçütü II |