MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

İzlence Konu Başlık

Hafta Teori Konu Başlıkları
1 Giriş: Resesyon Döneminde Pazarlama Stratejileri
2 Satış Odaklı Pazarlama Ve Müşteri Odaklı Pazarlama Stratejileri
3 CRM Tanımı Ve CRM Uygulamaları
4 Müşteri Odaklı Olmanın Amaçları Ve Faydaları
5 Müşteri Tanımı Ve Müşteri İlişkilerin Yaşam Döngüsü ve İlişkinin Türleri
6 İçsel Pazarlarda İlişkilerin Yönetimi
7 Müşteri Odaklı Şirket Kültürü ve Yapısı
8 Operasyonel CRM: Tedarik Zincir Yönetimi Dağıtım Kanalları Yönetimi
9 Operasyonel CRM: Çağrı Merkezi Yönetimi, Direct Mail Internet Ve Web Siteleri
10 Analitik CRM: Müşteri Bilgisi Ve Müşteri Bilgi Sistemleri İletişim Ve Alternatif İletişim Kanalları
11 Analitik CRM: Veri Tabanı Analizi Ve Veri Madenciliği Veri Tabanli Pazarlama
12 Analitik CRM: Segmentasyon RFM Analizleri
13 Analitik CRM:Çapraz Satış Ve Müşteriyi Elde Tutma Analizleri Kişiselleştirilmiş Ürün Ve Hizmet Teklifleri
14 Analitik CRM: Müşteri Sadakat Programları

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2024